My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Monday, August 24, 2015

Sihat.. Cantik itu bonus!

Assalamualaikum... salam sejahtera semua.. :)
Beberapa hari ni agak pack dan lebih perlukan gerakan fizikal dan tak kurang juga mental.. Fuh!.. Bila keadaan macam tu, makan minum semua entah ke mana.. Alhamdulillah.. Allah masih lagi beri nikmat sihat dan bahagia ... 



Cuma, kepala agak pening dan badan agak kurang selesa.. Saya ni memang tekanan darah agak rendah.. itu yang agaknya senang nak rasa pitam...

Lama sikit baru saya sedar.. hehe.. ada vitamin yang saya lama dah skip.. uppss.. hehe
Antaranya ialah, yang seperti dalam gambar ini..

Apa tu?

Vitalea dan juga Sustained Release Vita-C ..

Kenapa kena gabung? Boleh tak kalau nak satu? boleh... ambillah Vitalea untuk mereka yang ada masalah macam saya ni.. saya gabungkan dengan vitamin c kerana zat2 besi yang ada dalam vitalea amat mudah diresap jika diambil bersama dengan vitamin c..

Apa kandungan vitalea yang boleh membantu orang macam saya dan anda?


Setiap tablet mengandungi :

✍30 nutrisi lengkap yang diesktrak daripada sayuran dan buahan.
✍12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan oleh RDA.
✍ ia diformulasikan secara komprehensif dan sangat seimbang.

Tablet Vita-Lea ini disaluti dengan serbuk nutrisi iaitu spirulina.

Klik sini untuk melihat manfaat Vitalea

Kenapa pula saya kata cantik..?

hehehe....

Bila sel-sel badan kita cukup, tenaga ada.. nutrisi pula lengkap, keupayaan kita lebih produktif secara tidak langsung ia akan terbit kepada luaran kita.. Jadi, kulit lebih cantik, muka kita lebih ceria, hati kita lebih bahagia.. kerana, kita dapat buat apa yang kita inginkan.. Bahagia, kan? ^_^ Bila hati senang muka pun sejuk je tengok...

Lepas tu pula kan... gabung dengan Sustained Release Vita C Plus ni... perghhh... subhanallah.. 
Satunya, untuk memudahkan proses penyerapan seperti yang sudah saya sebutkan tadi.. Yang lainnya, kerana fungsi vitamin itu sendiri yang menggalakkan pembinaan kolagen dalam badan.. selain menguatkan sistem imunisasi badan.. banyak lagi yang boleh anda perolehi daripada pengambilan kedua-dua produk ini.

Jangan segan jangan malu.. mari kita bincang-bincang:
019.734.4405

*Produk - produk ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

1 comment: