My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Sunday, August 23, 2015

Indahnya Mengandung ... testimoni!

Allahuakbar.. mencabar sungguh untuk menulis entri kali ini...
Bermula dengan browser Mozilla nya crash.. kemudian nak design gambar toolsnya pun crash.. Allah .. Allah...

Semoga ada hikmah disebalik ujian...
Kerana dah berjanji.. jadi Allah menguji... adakah benar kita akan tunaikan janji atau membiarkan janji itu seperti kaum munafik lakukan... berjanji tapi tidak tepati.. Allah... dah banyak dah buat.. terbuat..tak sengaja mahupun sengaja mencari alasan..semoga Allah sentiasa permudahkan urusan saya...

Jadi, saya akan usahakan juga teruskan entri ... sharing is caring.. ingat..! Allah sahaja yang berkuasa dalam menjadikan segalanya berlaku... kita sebagai hamba, wajib mencari penawar yang Allah sediakan dalam alam ciptaanNya .. carilah yang halal.. carilah yang terbaik.. saya berkongsi, mana tahu sekiranya anda mengalami masalah yang sama, anda boleh berikhtiar dengannya.. saya kongsi kerana saya tahu ia SELAMAT, ia mempunyai KESAN yang BAIK, dan ia diekstrak dari NATURAL dan MESRA ALAM

Disini mari kita lihat beberapa testimoni yang menggunakan sebahagian produk dalam set Mengandung Shaklee ..


*Produk - produk ini bukanlah bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.


No comments:

Post a Comment