My LiFe~

My LiFe~
My Part Timer, My Inspiration, My Health ^_^

Info

Dapatkan Set Shaklee anda disini
Wakil Shaklee anda di Bandar Penawar, Pengerang, Felda Kledang/Tunggal/Adela/Sening, Felda Air Tawar, Sg. Mas, Bandar Mas, Lok Heng, Waha/Simpang Waha/Easter.
Penghantaran ke seluruh Malaysia.

Hubungi/email: ju_262_umi@yahoo.com

Wednesday, May 1, 2013

Promosi Set Wanita Shaklee! Sempena hari guru & hari ibu~

Jom.. sebelum saya menutup pengurusan blog kalini, saya nak share satu berita gembira!
Set untuk wanita..
taraaaa... 3 produk yang hot utk gegurl and ladies2 diluar sana yang inginkan badan yang sihat & cergas dengan harga yang sangat menjolok mata..hihi..
Tapi terhad untuk 2 set sahaja!
Kalau nak tau apa lagi tawaran menarik, jangan lupa jadi follower saya di sini dan juga like facebook page saya di: Hidup biar sedap amalan biar mantap! atau temui saya di facebook.. PM sekali tau, sebab saya jarang terima kawan yang saja2 nak add :)

Jom cuci mataa~

Kesuburan, kawal kolestrol & tekanan darah, jaga tulang agar sihat dan kuat.

Sesuai untuk mereka yang:
jaga pemakanan,
sakit senggugut / menopos,
sakit2 sendi dan tulang,
kolestrol tinggi,
ahli sukan / lasak,
suka makanan berlemak,
masalah jantung,

nak cantik / muka glowing

Cepat! Terhad!





Hubungi saya untuk keterangan produk & cara pemakanan:Mama afnan
Shaklee ID 910246
019-7344405 (ju)

No comments:

Post a Comment